Bredbånd fra Telipol

Telipol har snart levert mobiltelefoni i 11 år. De satser på å kunne levere gode produkter til en lav pris. De velger derfor vekk dyr markedsføring og avtaler. Ønsker du et billig men bra  bredbåndabonnement kan dette være et godt alternativ. De har holdt på siden 2007 og vet derfor hva deres kunders behov er. 

Innhent tilbud på bredbånd fra Telipol

Telipol ble stiftet i 2005. Vi hjelper deg med å innhente tilbud på bredbånd slik at du får det beste. 

TjenesteTorget hjelper deg med å innhente tilbud fra flere bredbåndsleverandører.

Tjenestetorget

TjenesteTorget er en gratis og uforpliktende anbudstjeneste. Her kan du ved ett enkelt skjema motta tilbud på beste bredbånd fra flere leverandører. Slik vil du få det beste produktet til den laveste prisen.

Pris fra

149,- per mnd.

Telipol – en innføring

Telipol så dagens lys i det gründer Kristoffer Røli beskriver som “noen litt slitne lokaler i Gamlebyen” i Oslo. Året var 2005. På den tiden var fasttelefoni fremdeles utbredt, og selskapet satset for fullt på IP-telefoni.

Etter å ha bygget seg opp en solid kundebase, gikk de et par år senere over til mobiltelefoni. Dekningen deres viste seg imidlertid å være mangelfull. I 2009 tok de i bruk Telenors mobilnett. Siden den gang har selskapet hatt full Telenor-dekning.

Til tross for å benytte seg av Telenors nett, er Telipol opptatt av å være et alternativ til de store telekomselskapene. Når det gjelder eierskap, er de nemlig uavhengig av det de kaller “duopolet” i den norske telebransjen. Med det sikter de til Telenor og Telias dominans.

Videre mener de at de utgjør en forskjell på pris. Da man kan risikere monopol om det bare er store selskaper på markedet.

Telipol og Hudya

Høsten 2018 ble det kjent at virksomheten skulle kjøpes opp. Allerede før årsskiftet hadde Hudya Group tatt over de omkring 15 000 abonnentene deres. Hudya var på den tiden en forholdsvis ny virksomhet. Selv om de i utgangspunktet er norsk. Har de i dag kontorer og kunder i både København og Stockholm i tillegg til Oslo.

Man kan kanskje kalle Hudya en slags “one stop shop”. Helt fra begynnelsen av har de nemlig samlet tjenester som strøm, forsikring og refinansiering på ett sted. I tillegg skal de nå satse for fullt på mobiltelefoni med Telipols hjelp.

På hjemmesiden deres kan vi lese at “nøkkelpersoner fra Telipol blir med videre til Hudya”. Med andre ord har lite forandret seg etter eierskifte for kundene. Merkevaren består, og de som allerede hadde abonnement hos Telipol, forholder seg til de samme betingelsene og prisene som tidligere. Skiftet innebar ikke engang å bytte til nytt SIM-kort.

Telipols abonnementer og tjenester

Hudyas Telipol tilbyr mange ulike mobilabonnementer. Fra “Basis” i den nedre delen av prisskalaen, til “Fri 30GB” i den øvre. Sistnevnte gikk for øvrig av med førsteprisen i TEK.no sin test av mobilabonnementer i kategorien “superbruker” i april i 2018. Abonnementet “Fri 3GB” mottok delt førsteplass i Dinside.no sin prisoversikt i januar 2019. Her dreier det seg med andre ord om konkurransedyktige priser.

Ta for eksempel “Basis”, et abonnement som virkelig lever opp til navnet sitt. Her får du 50 minutter taletid, 50 SMS og 50 SMS for 39 kroner i måneden. Data er riktignok ikke inkludert i abonnementet. Men allerede fra 99 kroner vil man få “Fri 500MB”, inkluderer fri bruk av tale, SMS og MMS.

La oss avslutningsvis se på et knippe ekstratjenester Telipols kunder kan benytte seg av:

  • Samme hvilket abonnement du velger, er bruken av BankID gratis
  • Alle abonnementer som inkluderer data har såkalt “data rollover”. Skulle du ha ubrukt data til overs en måned, vil den resterende dataen bli overført
  • Med “Fri Familie” ringer man kostnadsfritt til andre familiemedlemmer
  • Alle Telipols kunder ringer dessuten gratis seg imellom

 

Hva synes du om tjenesten vår?

Vi setter pris på dine tilbakemeldinger, enten det er ris eller ros. Du kan vurdere oss ved å klikke på antall stjerner du synes vi fortjener.

Få beste tilbud på bredbånd